Tvååringen stoppar fingrar i halsen

Jag har lyckats igen. Denna gång var felsteget ingen hit. En gång råkade jag krydda köttfärsen med kanel. Blev ok. Denna gång hällde jag vanilj visp istället för matlagningsgrädde. Inte lika gott! 😳
Lilleman som blir 2 år i juni stoppade fingrarna i halsen å jag tror ni vet vad som händer om man gör det. 

Skämt å sido, han var galet trött och då börjar han suga på fingrarna. Jag försöker få honom å sluta vilket tydligen triggade honom. Tillslut har han inne hela handen halvt nere i halsen. Ja å sen kommer det oundvikliga. 😝

Till nåt roligare. Min älskade systerdotter har praktik hos mig i dagarna tre. Allt ifrån barnvakt till att assistera med kalender och sms i bilen. 
Så skönt med en extra hand både hemma och på jobbet. 💕


Detta pussel var riktigt roligt att ha med på Sverigeresan. Vi pratade om de olika städerna som vi körde till samt olika platser där jag (Stina) jobbar på.
Linnea kom till mig igår med boxen och pekade på raketen som symboliserar Kiruna. "Mamma jobbar långt borta" säger hon med tyngden på "långt". 
Älskade sötnöt! 💕😍

Kör lugnt där ute på vägarna! Vi tänker på nära och kära som miste en nära i helgen i mc-olyckan. 😥




Kommentera här: