Nu så är resan bokad

Äntligen! 
Nu är det fixat. Min mor och far bokade om returbiljetterna på sin utlandsresa så de kommer hem tidigare. Far kommer följa med oss från första dagen till den sista! Känns som en stor sten lättade från mina axlar. Vi har ytterligare en famn! 

Vi har även fixat ett större alternativ så det blir trerumslägenhet på lägenhetshotellet. Då får far ett eget sovrum, vi får ett "vardagsrum/lekrum" samt ett sovrum till hela familjen. Det underlättar en hel del att få bo lite större eftersom vi blir där i 6 veckor. 

Avresedatumet närmar sig. Det känns i maggropen. Fjärilarna har fått fnatt. 😉

Nu är vi snart där! 💕👶🏻👧🏻👧🏻💕

Självklart var jag uppe i natt och kollade på blodmånen. Riktigt häftig upplevelse. 04:09 skingrade sig molnen och 04:11 jag fick skåda detta fenomen. 

Efter en lång arbetsdag stupar jag i säng i hotellrummet. 

De e en dag i morrn å. Ja a. 

Älgar i Arvidsjaur. Var bara tvungen. 






Kommentera här: