Underbar dag tillsammans i Göteborg

Brudarna och lilleman har haft en helt fantastisk dag med vänner från Taiwan. Så roligt att träffa många av er som följer vår blogg eller läser om oss på Facebook. Att ses IRL är ju det bästa. 
Tack till alla er som gett er till känna. ❤️

Barnens vänners årsmöte i Kannebäckskolan var nog det roligaste årsmöte jag varit på. Vilka eldsjälar som fixat detta. Våra barn var helt lyriska efter alla roliga aktiviteter. Lite pyssel och mycket dans och lek i discorummet. Sen att Göteborg visade sig från sin bästa sida var ju pricken över i:et. Som barnen lekt ute idag, ojojoj. 😍

Efter mötet åkte vi in till centrala Gbg för middag. 4 vuxna och 6 barn. Det var som att återuppleva tiden i Taiwan. Cirkus gånger två, helt underbart. ❤️😂

Sen gick vi avenyn ner, eller rättare sprang. "Fortare mamma fortare" var det jag hörde från kidsen i vagnen. Mycket skratt och bus. 

Ca 20:30 var vi tillbaka på hotellet. Sådana nattningar som ikväll har jag gärna. Tjejerna lade ner sina söta små huvuden på kuddarna sen sov dem. 

Puss på er alla underbara adoptivföräldrar! Ni gör ett enastående jobb. 

Dagens barnvakt. Ställ ihop två innebandymål så har ni en lämplig rastplats för barnen. 😉😂❤️

Det var lite blåsigt så äldsta fick hålla fast morsans hår tillslut. 
Blommor överallt. "Ta kort mamma" har jag fått höra om och om igen. Rosa, vita, blå och gula blommor. Fråga mig inte vad dem heter för så gröna fingrar har jag inte. 

L satt länge och tittade på fontänen på avenyn. Jag undrar allt vad hon tänker på lilltösen! 💕






Kommentera här: