Vill du ha en extra peng som trillar in?

Vill du tjäna lite extra för att köpa de där skorna (jag som älskar skor) eller kanske du vill ha en kajak som jag?

Jag började sälja Tupperware för ett år sedan. Min man var lite skeptisk till en början men när Playstation3 flyttade in brevid teven (och jag hade fått den) och han såg att det fanns några extra t-lappar på kontot så suckade han inte längre.

Jag har utvecklats en hel del som säljare och fått stärkt självförtroende sen jag började sälja. Dessutom kan jag skriva in det i mitt CV som en merit. Inte illa alls!

Alla har vi anledningar och min anledning var att jag behövde salladsburkar och bra matburkar till luncherna. Så jag såg min möjlighet att jobba ihop dessa. Inom kort insåg jag att det fanns en del pengar att tjäna på detta så jag valde att fortsätta. Det har gått riktigt bra!

Vill du veta mer om hur du kan börja göra dig en extra peng?

Hör av dig till mig antingen via min TW sida http://www.mytupperware.eu/Lund.Christina1
eller maila till [email protected] så ska jag hjälpa dig att komma igång!

Jag hoppas att få höra från just dig!

-Stina-


Kommentera här: