Har den här bloggen dött?

En fråga som lätt kan infinna sig när man har tittat förbi här ett antal gånger utan att några förändringar har skett är: Har den här bloggen dött? Eller... Har ägaren dött?
Nej, bloggen är inte död och ägaren är inte heller död....

Anledningen till att jag inte har skrivit här, är på grund av att vi har flyttat (förmodligen känner väl de flesta till det) och vi har inte hunnit skaffa tillgång till internet hemma.

En liten uppdatering då.
Vi flyttade ner till Uppsala den 2 maj och Stina stannade fram till fredagen den veckan och åkte hem till Jokkmokk. Jag började ett nytt jobb i måndags, så nu springer jag omkring på byggställningar i centrala Stockholm hela dagarna. Garanterat bra utsikt!! På ena sidan huset har jag utsikt mot stadshuset i Stockholm. På andra sidan har jag utsikt mot centralstationen. Det har varit en ganska jobbig vecka med tidiga morgnar och stupat i säng på kvällen.

Just nu sitter jag hos mina vänner Fredrik och Louise och slappar och ska alldeles strax logga av...

Det bästa med nästa vecka är: Stina kommer hem!!!!!

Till ungdomarna i Piteå (Jävre och Hortlax och alla andra byar): Ha det gott!! och var väsignade. Kom ihåg att en hjälte bor i era hjärtan. Hjälten är Jesus Kristus och han är med er alla dagar!
Kämpa på med Ny Generation!

God bless!

Kommentarer:

1 Danne:

Hej Kul att läsa att allt är bra med er. Och Clas, ramla inte ner från byggställningen.

Kommentera här: