Sova är bra

Efter två intensiva veckor skrek min kropp efter vila. Även om jag var frestad att forsätta hålla igång så bestämde jag mig för att göra som kroppen ville. Det blev x-antal timmar som jag fick sova. Nu känner jag mig som en ny människa och kan ta de sista veckorna innan jul med ro!

För en gångs skull har vi inte sponsrat "julhandeln". Det är helt sjukt vad folk spenderar så här inför jul!
Själv har jag varit mitt i det genom mina tidigare anställningar...nu slipper jag det nästan. Tack och lov!

En sak är säker...inte mycket till julkänsla utan snöns vita dräkt som klär mark och träd...

Grattis Tyra som blev storasyster i tisdags!

Tack Kenneth för ditt inlägg och fortsätt "fiska"!

Simon och Malin, kör på, vi tänker på er! Glöm inte Texas pecana!

Curt och Diana, vi SAKNAR er och vi ber för graviditeten...

Fredrik och Louise, tack för att ni finns!

Johanna och Jimmy, ni är fantastiska!

Bönegruppen i Jävre, fortsätt, Gud hör era böner!

Ungdomar i Jävre, det finns en plan för var och en av er, kämpa på...vägen med Gud är inte alltid lätt men den är rätt!

Församlingen i Jävre, fortsätt att växa! Ni har en otroligt fin byggnad att fylla upp och kom ihåg att Jesus står vid var och ens hjärta och knackar, det finns bara ett handtag och det sitter på insidan! Gud välsigne var och en!

Församlingen i Jokkmokk, ni har ca 300 själar som ber för er varje vardagsmorgon! Det kommer bryta igenom, gör er beredda!

 Till dig som läser detta! Jesus älskar dig och vill ha gemenskap med dig. Se till att du håller dig mitt på den väg som leder till himlen och det eviga livet! En dag hoppas jag att vi träffas vid pärleporten. Gud välsigne dig!

-Stina-

Kommentarer:

1 Peder & Linda:

En liten julhälsning från oss i Jävre
Nu finns även vi på bloggen
Hälsningar Familjen Lindberg
Ps. tack för julkortet Ds.

Kommentera här: