Livet, relationer och ett nytt kapitel

Sitter och myser i en soffa på Espresso house i Luleå. Testade en chai latte med en skvätt kaffe i. Kan gladeligen rekommendera det. Det är torsdag och jag unnar mig en lugn stund mellan kundbesöken. Andas ut och fyller på med ny inspiration. 

Livet rullar på och dagen med stort D närmar sig. Pirret i magen är total. 

Livet är fyllt av relationer och dem kommer och går. I måndags fick min fina morfar somna in efter ett långt och aktivt liv. 98,5 år blev han. Min stiliga morfar. 

Tyvärr hann han inte träffa sina tre nya barnbarns barn. Men kristen som jag är så lever jag på hoppet att en dag får vi ses igen. Döden är ett nytt kapitel. 

Var och en lever med sin tro och övertygelse och jag är glad och lycklig att jag har funnit min. 💞 Det är så skönt att kunna luta sig tillbaka på sin tro när det stormar runt omkring i ens liv. 🌹❤️

Tro, hopp och kärlek. Det är mitt motto.


Ha en underbar torsdag ni där ute. ❤️
Ta hand om de dina, tiden är det värdefullaste vi har idag så ta vara på varje stund. Se till att finna vilan i vardagen och ge tid till dem du älskar. 

Du vet väl om att du är värdefull, att du är viktig här och nu. Att du är älskad för din egen skull för ingen annan är som du. ❤️❤️❤️

Pöss





Kommentera här: