Sista veckan på jobbet

Det känns lite vemodigt. Idag är första dagen på sista veckan på jobbet. Lördag är sista försäljningsdagen och på söndag packar vi ihop butiken. Sen blir det dax för nya äventyr. Jag är öppen för förslag på nya utmaningar, så säg till om ni kommer på en super idé på vad jag ska hitta på.

Jerusalem konsert i Jävre på valborg sen blir det troligtvis Jokkmokk för min del i en vecka kanske två. Min älskade man börjar sitt nya jobb om en vecka så jag åker själv till föräldrarna. Umgås med päronen, syrran och mina underbara syskonbarn. Det ska bli skönt med lite omväxling.

jag måste ju berätta den stor nyheten att jag av alla människor stod och bakade bullar i lördags. Tala om terapi! Så har ni vägarna förbi så slå en pling och kom på en kopp kaffe för nu har vi bullar! :)

Ha det gott alla goa vänner runt om!

...stina...

Kommentera här: