trasiga jeans

Har du kavr dina 501:or? Se till att komma i dem i vår! Om jag skulle försöka så är det bäst att jag hoppar över julmaten, tja all mat för den delen. Det var dryga 10kg sedan jag hade på mig dem sist.
Ett annat hett tips är att leta bland mormors kläder, gammalt + nytt = hett! På fötterna Vagabond så klart! :)

Ingen är gladare än jag att "hårdrock" också får komma fram i ljuset. Hur skulle livet se ut utan min nötta svarta skinnjacka?! (clas suckar högt) jag har lovat att inte göra något försök med mina skinnbyxor, ja det är nog inget att tänka på. Jag är glad om jag får upp byxorna över låren...hehe 

Simon pratade en gång i Piteå om att han gick upp i vikt när Malin klev in i hans liv och visade honom att köttfärssås är mycket godare med cream fraich (var det inte så?). Det samma gällde för mig när Clas kom in i mitt liv fast han öppnade ögonen på mig för mat i största allmänhet. Innan hade jag levt på godis...hur det nu gick till. Jag höll mig smal, trodde jag.

Ja många ögonöppnare har man haft genom livet...det får bli en annan gång....Simon-glöm inte texas pecan!!!

simma lugnt
...stina...

Kommentarer:

1 Simon:

Ja, det tog lång tid att gå ner de 20 kilona Malin lurade på mig...



Ha det gott Clas och Stina!



Simon

www.sandstromjonsson.se

Kommentera här: